Vi ste ovde: Da li ste znali? deca više jedu kad ih nudite

deca više jedu kad ih nudite

Ako deci ponudite više hrane, ona će i pojesti više! Iako većina roditelja misli da deca znaju kada je dosta, odnosno da uprkos nuđenju jedu onoliko koliko je potrebno njihovom organizmu, jedno interesantno istraživanje objavljeno u časopisu "Apetit" tvrdi da to nije tačno. Statistički gledano, istraživači su utvrdili sledeće: što se više hrane iznese pred decu, ona će više i jesti.
Savet? Dajte deci isprva manje porcije i sačekajte da traže još ukoliko su i dalje gladna!



 



 Prethodni članci u rubrici:

Komentari  

 
+1 #1 Aleksandra Stojanovic 22-11-2012 15:57
Deca su, generalno, zbunjena što se tiče ishrane jer im dezinformisani roditelji forsiraju namirnice životinjskog porekla koje su za nas neprirodna hrana. Zato često dolazi do toga da deca neće da jedu jer osećaju da im je loše od hrane. Ako decu hranimo sirovom biljnom hranom, što je za ljude prirodno, ona neće imati problema ni sa čim pa ni sa ishranom nikada :) Tako da, pred decu treba stavljati pravu hranu od samog momenta kada ona dovoljno sazru da mogu da sama biraju hranu. Verujte, izbor će im biti savršen. :-)
Citiraj
 

Dodaj komentar

Napomena redakcije: komentare uvredljive za bilo koga i po bilo kom osnovu nećemo objavljivati.


Sigurnosni kod
Osveži