Vi ste ovde: Da li ste znali? domaća hrana smanjuje izloženost hemikalijama

domaća hrana smanjuje izloženost hemikalijama

Nedavno istraživanje Silent Spring instituta i američkog Fonda za istraživanje raka dojke otkrilo je da se, kada se porodica okupi oko stola i jede sveže pripremljenu hranu kod kuće, smanjuje konzumiranje industrijski prerađene hrane, a time značajno opada i nivo toksičnih hemikalija kojima smo izloženi  i koje unosimo u organizam (kao što su BPA – bisfenol A i ftalati npr. iz plastike). Zašto do ovoga dolazi? Pa, zato što kod kuće, između ostalog, ne zagrevamo hranu u plastičnim posudama. 
 



 Prethodni članci u rubrici:

Dodaj komentar

Napomena redakcije: komentare uvredljive za bilo koga i po bilo kom osnovu nećemo objavljivati.


Sigurnosni kod
Osveži