Vi ste ovde: Vesti Hrana i depresija

Hrana i depresija

Naše raspoloženje i način na koji se hranimo su povezani, pokazalo je istraživanje Univerzitetskog koledža iz Londona, objavljeno u British Journal of Psychiatry. U ovom istraživanju pokazalo se da su ljudi koji konzumiraju više industrijski prerađene hrane skloniji depresiji, dok su oni koji jedu više voća i povrća značajno manje skloni depresiji.

 

 

Istraživanje na uzorku od oko 3500 službenika u Engleskoj pokazalo je da su oni koji konzumiraju uglavnom mleko i mlečne proizvode sa puno masti, prerađeno meso, rafinisane žitarice, pržene grickalice i zaslađene deserte u periodu od 5 godina koliko su praćeni bili 58% više skloni da pate od depresije od druge grupe, koja je konzumirala više voća i povrća, i koja je u periodu od 5 godina koliko je praćena bila 26% manje sklona da pati od depresije.
Naravno, moramo biti svesni da ovo ne znači da je loša ishrana uzrok depresije, ali je pouzdan pokazatelj da je povezana sa njom.


 



 Prethodni članci u rubrici:

Dodaj komentar


Sigurnosni kod
Osveži