Vi ste ovde: Vesti Hranjenje i gojenje

Hranjenje i gojenje

Deca koju puštaju da jedu sama, rukama, umesto da ih hrane, verovatno će imati manje problema sa kilažom kad porastu.

 

Na ovo ukazuje istraživanje Univerziteta Notingem. Takođe, ako deci dopustimo da sama biraju šta će imati pred sobom u tanjiru, veća je verovatnoća da će biti manje sklona gojenju u kasnijim godinama života i da će češće birati zdravu nego nezdravu hranu.

- Prepuštanje izbora je ključan element kao i porodični obrok jer tada bebe mogu da odaberu šta žele da jedu i šta im prija što će imati pozitivnog efekta na njihov kasniji život i navike u ishrani – izjavila je Elen Taunsend, psiholog, jedan od autora ovog istraživanja objavljenog u uglednom časopisu British Medical Journal.
 

 



 Prethodni članci u rubrici:

Dodaj komentar

Napomena redakcije: komentare uvredljive za bilo koga i po bilo kom osnovu nećemo objavljivati.


Sigurnosni kod
Osveži