Prema zaključcima studije koju je sproveo medicinski fakultet na Harvardu, ako se kikiriki konzumira najmanje pet puta nedeljno, to može pomoći da se smanji rizik od srčanih oboljenja skoro za polovinu.
Kikiriki sadrži materije koje smanjuju nivo lošeg holesterola, pomažu ublažavanju zapaljenskih procesa u organizmu i poboljšavaju stanje krvnih sudova oko srca. Treba, međutim, voditi računa i o tome da je kikiriki veoma kaloričan, tako da ne sme da se konzumira preterano, već samo oko 50g dnevno, kao dopuna raznovrsnoj i uravnoteženoj ishrani. Naravno, odaberite kikiriki u ljusci, i nesoljen – ako jedete preslan kikiriki, višak soli koji unesete poništava njegovo korisno dejstvo…
Prethodni članci u rubrici:
-
[17.07.2011] Na osnovu procene Instituta za higijenu Medicinskog fakulteta, izvedene na osnovu poređenja sa drugim zemljama, lečenje posledica loše ishrane košta Srbiju godišnje oko milijardu dolara.
...
-
[05.07.2011] Istraživanje Medicinskog fakulteta Viskonsin o efektima meditacije na zdravlje pokazalo je da grupa ispitanika koja je redovno meditirala imala 47% manje srčanih i moždanih udara od proseka.
...
-
[29.06.2011] Jedno novo proučavanje objavljano u časopisu Headache utvrdilo je da homeopatski preparat od đumbira i hrizanteme efikasno otklanjanja simptome migrene.
...
-
[18.06.2011] Jedno novo proučavanje pokazalo je da tzv. ketogena ishrana, veoma bogata mastima, može da spreči bubrežnu insuficijenciju kod dijabetičara.
...
-
[16.06.2011] “Džank hrana“ (opšti naziv za "brzu" hranu sa puno soli, masti, mesa i šećera) izaziva zavisnost gotovo kao droge! Ovu tvrdnju su izneli istraživači američkog Instituta Skrips, a istraživa...