Vi ste ovde: Prirodne terapije Biljke kao lek Grožđe smanjuje rizike

Grožđe smanjuje rizike

Redovno konzumiranje grožđa može pomoći u snižavanju krvnog pritiska i smanjenju rizika od srčanih oboljenja, utvrdilo je istraživanje Centra za kardiovaskularna istraživanja Univerziteta Mičigen.

 

Istraživanje je obavljeno putem eksperimenta na pacovima, koji su genetski predisponirani da razviju visok pritisak uz ishranu bogatu solju.
Ispitivanje je pokazalo da je pritisak kod pacova koji su konzumirali prah (koncentrat) grožđa opao u istoj meri kao i kod onih kojima je davan lek za sniženje pritiska, hidrazin.
Iako grožđe sadrži mnoge korisne supstance, istraživači pretpostavljaju da su na snižavanje pritiska najviše uticali flavonoidi iz grožđa, bilo svojim poznatim antioksidantnim efektom, bilo nekim indirektnim mehanizmom delovanja na ćelije.
Ali, to nije sve: grupa pacova koja je konzumirala grožđe imala je znatno manje zapaljenja, srce je bolje funkcionisalo i bilo je manje oštećenja srca nego u grupi pacova kojoj je davan hidrazin, lek protiv hipertenzije…
Sve to je navelo istraživače da sa pouzdanjem zaključe da konzumiranje grožđe smanjuje rizik od kardiovaskularnih oboljenja.

 

 



 Prethodni članci u rubrici:

Dodaj komentar

Napomena redakcije: komentare uvredljive za bilo koga i po bilo kom osnovu nećemo objavljivati.


Sigurnosni kod
Osveži