Vi ste ovde: Prirodne terapije Ishrana kao terapija

Ishrana kao terapija

Sedam koristi od crne čokolade

Iako zagovornici strožih varijanti zdrave hrane ne bi preporučili čokoladu, po svemu što je poznato crna čokolada je, posle voća, verovatno najzdraviji slatkiš koji možete uvesti u svoju ishranu! Već jedna ili dve kockice dnevno daju povoljne efekte po organizam.

 

Najjednostavnija dijeta

Od svih programa za mršavljenje koji postoje, malo ih je tako jednostavnih i tako očigledno efikasnih kao što je to ishrana presnom hranom. Ljudi veoma često zaboravljaju koliko se kalorija „ugradi“ u namirnice prilikom uobičajene termičke obrade.

 

Orašasti plodovi čuvaju zdravlje

Ranije se smatralo da su jezgrasti plodovi puni masti, pa su ih mnogi zdravstveno svesni pojedinci izbegavali. U istraživanju objavljenom u časopisu Journal of Proteome Research navodi se da je konzumacija samo 30 g orašastog voća dnevno dovoljna da smanji rizik od dijabetesa i srčanih oboljenja.

Kamilica za opuštanje

U tradicionalnoj medicini, kamilica se odavno preporučuje za smirenje i za bolji san. Istraživači Univerziteta Pensilvanija su prvi na naučni način ispitali taj efekat.

Žvaka u ćelijskoj bravi

Predstavljam vam nov pristup dijabetesu tip II prema kojem se vrlo uspešno i konačno izlečenje NE zasniva na limitiranju ukusne slatke hrane iz prirode. (Piše: Marina Grubić, savetnik za biljnu ishranu)

 

Prirodno protiv nadimanja

Bez obzira na uzrok nadimanja (zadržavanje vode, konstipacija, gasovi), ne morate odmah da tražite lek u apoteci. Za početak, probajte određene vrste hrane koje imaju prirodna svojstva da smanjuju nadimanje.

Namirnice koje štite od Alchajmera

Istraživanje naučnika sa Kings koledža iz Londona pokazalo je da hranljive materije koje se nalaze u grožđu, zelenom čaju i kakaou mogu da značajno smanje oštećenje moždanih ćelija koje na kraju vodi do Alchajmerove bolesti.

 

Šargarepa štiti od sunca

Novija istraživanja ukazuju da određeni vitamini i minerali mogu biti značajna podrška u zaštiti kože od oštećenja koje može da izazove preterano izlaganje suncu, odnosno UV zracima. Najviše se ispitivalo delovanje antioksidativnih nutrijenata, beta-karotina, vitamina A, C, E, kao i selena i cinka.

 

Strana 1 od 4